2011. március 3., csütörtök

Tejszínes-baconos-sonkás-zöldborsós kagylótészta

Ez a tésztaétel egyszerű és gyors, 20 perc alatt készen van és nagyon változatos, mert felhasználhatjuk hozzá azokat az alapanyagokat, amiket a hűtőben találunk. Ilyen receptje mindenkinek van, én így készítem.

Hozzávalók:
  • 1 csomag (1/2 kg.) kagylótészta,
  • 1 fej hagyma,
  • 1 zöld paprika (ez volt itthon, de ha piros akkor még szebb lett volna),
  • 20-25 dkg. mirelit zöldborsó,
  • 15 dkg bacon szalonna kis kockákra vágva,
  • kb. 20-25 dkg, sonka, főtt tarja szintén kis kockákra vágva,
  • 1 zacskó (3,3 dl) tejszín,
  • só, bors
Elkészítés:
  • A hagymát kis kockákra vágom és kevés olajon elkezdem pirítani, majd hozzáadom a bacont és azzal is pirítom. Közben felteszem a tésztát főni.
  • Ha már szép színe van, hozzáadom a borsót és kicsit később a paprikát, amit szintén kis kockákra vágtam.
  • Ha ezek megpuhultak beleteszem a sonkaféléket, végül a tejszínt és jól összeforralom őket. (Nekem túl sűrű lett, ezért a tészta főzővizéből tettem hozzá egy merőkanálnyit.) Sózom, borsozom, de óvatosan, mert a hozzávalók többsége sós. Inkább kóstolás után sózzunk.
  • Ha a tészta is megfőtt, leszűröm és a tejszínes raguval összekeverem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...