2013. március 29., péntek

Fonott kalács

A kalács receptjét Moha oldalán találtam azzal a gyönyörű kaláccsal, amit sütött. Ő pedig Farkas Vilmostól vette, akinek az oldalán van videó a kalács készítéséről, valamint a hatos fonásról.
Én pedig hiába néztem meg többször is, a fonás mégsem lett tökéletes, de sebaj, a kalács nagyon-nagyon finom.



A receptet nem írom le, mindkét oldalon megtalálható, annyi cukrot tettem bele, amennyit Moha, szerintem úgy volt jó. A dagasztást a kenyérsütő gép végezte helyettem, de keleszteni kivettem egy tálba. A formázott kalácsot a 35 fokra bekapcsolt sütőben kelesztettem, és légkeveréssel sütöttem 190 fokon (ahogy Farkas Vilmosnál láttam).

2 megjegyzés:

GasztroManó írta...

Nagyon nagyon szép. Már én is megsütöttem ezt a receptet. Nem is olyan bonyolult az a 6os fonás :)

Vea írta...

Kedves GasztroMano!

Köszönöm! Valóban nem annyira bonyolult, ha már az ember belejött, de én rosszul kezdtem el, és nem akartam visszatekerni az elejéig. Azért így is elfogyott elég hamar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...